21 november 2009

Varmt sa det....

Jag har träningsvärk i hela kroppen efter allt dansande igår. Jag bjöd hem mina svenskar igår (fredag) till min enkla boning för att festa till det lite sista kvällen. De har nämligen åkt från Sydney idag för att plocka lök på någon farm 13 timmar härifrån... Det är det som är det värsta när man är här. Man träffar jättemkt trevligt folk, o sedan åker dom iväg! Typiskt. Men igår bestämde vi att vi skulle ses till sommarn, när dom e hemma igen:) De ska med ut o segla o hela den baletten, så nu vet du det Richard :p


Det var så sjuuukt varmt igår hela dan o hela natten. 30 grader när vi gick ut på stan vid midnatt! Eftersom det här hushållet inte har någon AC eller några fläktar fick vi lufta oss så gott det gick vid balkongen. Det blev crazy goone igår iaf, hehe. Grymt:) Träffade massa folk från fun week group inne på Scubar o jag var tvungen att gå hem barfota för att mina fötter gjorde så himla ont!! Men roligt var det:)

Jag skrev ett über-sentimentalt email till Richard förut och förklarade min kärlek, hahaha. Han kommer nog bli lite rädd när han läser det. Jag e väl inte den som e den annars liksom. Men ibland så kommer den väldigt sentimentala fram, o då får man passa på! Vi har bokat resa till Thailand ihop 2 veckor, weeeiii! Jag får resan gratis, eftersom mitt flyg ändå ska mellanlanda i Bangkok, så jag gjorde bara en datumändring. Så vi ska ses i Bangkok den 31 december!! Ska bli så himla kul:) Då firar vi nyår ihop trots allt!

Ska ta mig en kall dusch nu innan jag lägger mej, så jag kan sova gott sen!
Nattinatti folks, o ha en mysig lördag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar